...
מיתוג לעסקים קטנים

מיתוג לעסקים קטנים

2023.05.10
626

עסקים קטנים רבים נהנים מהבינוניות: ניהול נוח וקל של מספר קטן של עובדים, היעדר הצורך במשאבים רבים והענקת שירותים רק לקהל המקומי הם רק חלק מהיתרונות של עסקים קטנים ובינוניים. לעומתם, עסקים קטנים רבים אינם מסתפקים בבינוניות הזו ומחפשים דרכים שונות להגדיל את המחזור העסקי ולצבור נוכחות והשפעה ברשתות החברתיות. הדרך לשם, למעשה, היא ארוכה ומורכבת, אולם הצעד הראשון לכך הוא לבצע תהליך מיתוג לעסקים קטנים.

בניית מותג חזק ומצליח הוא תהליך ארוך. מדובר, למעשה, בדרך האידיאלית והיעילה ביותר לחשוף את המותג שלך לקהל הרחב באופן כזה שיעורר אצל הלקוחות תחושות כמו אמון וביטחון. כל עסק הוא מותג, ומותג מצליח הוא כזה שנבנה במקצועיות לאורך זמן תוך שימוש בכלים הנכונים. עסקים קטנים במיוחד זקוקים למיתוג טוב – עליהם להתבדל ממתחריהם הרבים וליצור ערך ייחודי הקיים רק אצלהם – אחרת התחרות הקשה והמאתגרת בזירה האינטרנטית תביס אותם.

אז מה זה אומר מיתוג לעסקים קטנים?

מיתוג כולל בתוכו מספר פעולות מרכזיות כאשר העיקרון המנחה העומד מאחוריהן הוא הצורך להתבלט מעל למתחרים שלך. תהליך המיתוג יכול לכלול יצירת לוגו ושפה עיצובית מתאימה, חקר שוק לבירור קהל היעד והמתחרים הרלוונטים, חשיפה רחבת היקף של פעילות העסק תוך הבלטת ה"משהו" הייחודי הזה שקיים אך ורק אצלך ועוד פעולות חשובות רבות. אצל עסקים קטנים התחרות קשה יותר – קחו בחשבון שעסקים רבים אחרים מציעים את המוצר או השירות שאתם מציעים, והם לא מחכים לכם: עסקים רבים שוכרים אנשי פרסום ושיווק ונהנים מקידום אתרים מקצועי. מדובר, בעצם, באתגר שלכם מולם. עליכם להשיב אש במלחמה הזו ולא להסתפק בבינוניות.

סרטון תלת מימדסרטון תלת מימד

הסיפור שלכם הוא הכל

כאמור, כדי למתג את עצמכם באופן יעיל ונכון, עליכם לחשוף את הקהל שלכם למשהו הייחודי והאקסקלוסיבי שקיים רק אצלכם. הערך המוסף שהמוצר או השירות שלכם יעניק להם. במילים אחרות, אתם צריכים לספר את הסיפור שלכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא באמצעות מיתוג לעסקים קטנים. מדובר בעצם בדרך של העסק שלכם להכין את הקרקע לבאות: אתם קובעים עובדה בשטח של הנה אני, אני כאן וזה מה שאני מציע", אתם קובעים את העמדה שלכם בשוק, מציבים את הרף למתחרים שלכם ובעצם נכנסים למגרש המשחקים בכל הכוח. מיתוג לעסקים קטנים הוא לא תהליך קל, כמובן, וכדאי מאוד לערוך חשיבה רבה לפני ובמהלך התהליך. עליכם להיות חמוש בערך המוסף שאתם מעניקים ובסיפור שאתם מספרים.

ואיך זה נראה ברמה הפרקטית?

ברמה המעשית, מיתוג לעסקים קטנים נבנה מהיסודות האיתנים הקרויים חשיבה ומחקר. לאחריהם מתחיל הכיף: בניית הזהות הייחודית של המותג שלכם, יצירת שפה עיצובית, הפקת סרטוני תדמית, פרסום, קידום אורגני או ממומן ועוד. זהות המותג מוכרחה להתכתב בהרמוניה יחד עם הפן העיצובי: הלוגו, הסלוגן, הערכים והמהות של המוצרים דרים בכפיפה אחת ומייצגים ערכים חופפים. עסק שהערך העליון שלו הוא יוקרה למשל, יתאים את העיצוב, הסלוגן והמלל בעמודי הבית לצורך הבלטת הערך הזה. וכך, בשלבים מדודים וזהירים, אנשי שיווק ומקדמי אתרים עובדים על מיתוג עסק קטן והופכים אותו מעסק מקומי ובינוני למותג חזק, בעל נוכחות והשפעה.

חבילת מיתוג לעסק קטן אצל סטודיו לאנימציה Hatamov Production

סטודיו לאנימציה Hatamov Production היא סטודיו ותיק ומנוסה להפקת סרטוני תדמית לעסקים קטנים ובינוניים, מיתוג עסקים וייעוץ אסטרטגי. ב-15 שנים האחרונות אנו מקדמים ודוחפים קדימה מאות עסקים קטנים תוך ליווי אישי צמוד והכוונה וייעוץ מקצועיים. מעוניינים במיתוג מצליח, כזה שמביא תוצאות? זקוקים לייעוץ, הכוונה או סתם טיפים? צרו קשר עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם>>

סרטון שיווקי תלת מימדסרטון שיווקי תלת מימד